شهردار منطقه 20 گفت: 100 پروژه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و ترافیکی در سطح منطقه 20 آماده است که طی مهرماه جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه 20 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ پروژه‌های آماده افتتاح منطقه شامل پروژه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی و ورزشی می‌شود که زیر ساخت‌های منطقه را متحول خواهد کرد .
عظیم بابایی با اشاره به پروژه‌های ترافیکی افزود: طبق پروژه‌های اجرا شده در منطقه هر شهروند با پیمودن 350 متر به یکی از مدهای حمل ونقل عمومی دسترسی پیدا می‌کند که این یکی از اهداف ما در ترغیب شهروندان در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است.
وی ادامه دادک برای نخستین بار وب کیوسک‌هایی در سطح منطقه تعبیه شده است که شهروندان می‌توانند با استفاده از آنها از مسیر و زمان تردد اتوبوس‌ها آگاه شوند.
وی در ادامه با اشاره به احداث 5 سرای محله تصریح کرد: سراهای محلات نفر آباد و هاشم آباد، نظامی، ولی آباد، استخر و منصوریه و منگل احداث و آماده بهره‌برداری هستند همچنین 5 سرای محله هم در برنامه امسال است که با تکمیل و بهره‌برداری از آنها محلات 22 گانه منطقه دارای سرای محله می‌شوند.
بابایی ادامه داد: احداث سوله ورزشی، دروازه تاریخی ری، ساختمان اسکان کارگری ناحیه 6، ساختمان اداری فاطمه زهرا، کلینیک رازی، ساختمان هلال احمر، چندین پارک و کانال آب از جمله پروژه‌هایی است که تکمیل و آماده بهره‌برداری هستند.
وی همچنین به احداث 12 چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و اضافه کرد: 12 چشمه سرویس بهداشتی در سطح منطقه از جمله بلوار مدرس، فاطمیه و ولیعصر احداث شده و 6 مورد هم در نواحی پیش بینی شده که تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.
شهردار منطقه 20 در پایان خاطر نشان کرد: پروژه‌های مذکور آماده بهره‌برداری هستند اما به دلیل تغییرات به وجود آمده زمان افتتاح به تعویق افتاده همچنین نزدیک به 100 پروژه ترافیکی، فرهنگی، اجتماعی و ... همه در دست احداث است که تا پایان سال تکمیل و افتتاح خواهد شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار