قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: 22 طرح برای توانمندسازی ایثارگران و خانواده های آنان در این سازمان در دست اجراست.

محسن انصاری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: این طرح ها در زمینه های کارآفرینی، مسکن، سلامت، بهداشت و سایر خدمات هستند.
وی بیان کرد: براساس این طرح، زمینه توانمند سازی جامعه هدف این سازمان در یک برنامه بلندمدت و میان مدت فراهم می شود تا بخشی از نیازهای آنان برطرف شود.
انصاری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهمترین اولویتهای این نهاد عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان قصد دارند حماسه دفاع هشت ساله مردم ایران را تخریب و ارزشهای آن را کمرنگ کنند تا به راحتی بر کشور مسلط شوند.
وی تصریح کرد: توسعه فرهنگی مستلزم ترویج این فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس است که اقتدار و پیشرفت کشور نیز در سایه آن شکل می گیرد.
قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر زنده نگه داشتن یاد شهدا از طرق مختلف تاکید کرد و گفت: بیداری اسلامی ریشه در همین ارزشهای ایثار و شهادت دارد.
وی بیان داشت: امروز در میدان مبارزه اقتصاد مقاومتی هستیم که با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به پیروزی خواهیم رسید.
انصاری عنوان کرد: تازمانی که گوش به فرمان ولایت باشیم هیچ خطری انقلاب اسلامی را تهدید نمی کند.
در پایان این مراسم "سید مصطفی مهدی" به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، جانشین "اسحاق دستگزین" شد که هم اکنون مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان است./س
برچسب ها: اقتدار ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.