استانداركهگیلویه و بویراحمد دربرنامه تریبون آزاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: دغدغه وحساسیت جامعه دانشجویی نسبت به مسایل كلان كشور بیانگر احساس مسوولیت این قشر است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سید ' حسین صابری ' در برنامه تریبون آزاد دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: در گذشته تمام دغدغه دانشجویان مسایل روزمره و آموزشی، خوابگاه، صنف، و فرهنگی بود در حالی كه امروز عقاید آنها فرق كرده است.
وی با اشاره به لزوم مشاركت قشر دانشجو در توسعه و سازندگی كشور افزود: مهمترین دغدغه دانشجویان در این تریبون مسایل سیاسی و كلان كشور بود كه جای تقدیر دارد.
دكتر صابری با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی وخدمات دولت نهم ودهم گفت: برای عمران وآبادانی كشور و مناطق محروم خدمات ارزنده ای صورت گرفته است و این روند ادامه دارد.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادتهای شهدا و رزمندگان گفت: باید راه و آرمان شهدا و ایثارگران الگوی جامعه بویژه قشر دانشجو قرار گیرد.
وی بیان كرد: با توجه به استعداد های دانشجویان باید زمینه رشد و پیشرفت برای آنها فراهم شود.
رییس دانشگاه آزاد گچساران نیز هدف از برگزاری تریبون آزاد دانشجویی را عمل به تاكیدات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه ایجاد فضای آزاد اندیشی و تبادل نظر در خصوص مسایل روز كشور عنوان كرد.
سید 'یعقوب زراعت كیش' تصریح كرد: تقابل و تبادل افكار موجب روشن شدن بعضی مسایل مبهم برای قشر جوان و فرهیخته جامعه می شود كه یك ضرورت است .
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، در تریبون آزاد دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تعدادی از اساتید و دانشجویان با طرح نقطه نظرات خود در موضوعات اقتصادی، بیداری كشورهای اسلامی، معضل بیكاری، طرح های صنعتی بزرگ نیمه تمام گچساران،افزایش شهریه دانشجویی مطرح و تبادل نظر شد ./س

برچسب ها: مسائل ، کلان ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.