اعضای تیم استقلال بامشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و در این میان مسئولان تصمیم گرفتند با ارائه در خواست رسمی از سوی هیئت مدیره خواستار تغییر شرایط توسط مسئولان در وزارت شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران:  اعضای تیم استقلال در انتظار کمک مالی اعضای هیئت مدیره شدند اما این اتفاق رخ نداد و اعضای هیئت مدیره صراحتا اعلام کردند که با شرایطی روبرو نیستند که بتوانند مشکلات استقلال را بصورت کامل و ریشه ای حل کنند به همین دلیل مسئولان در باشگاه استقلال از اعضای هیئت مدیره خواستند تابا تنظیم مصوبه ای که به امضا تمامی اعضا رسیده است و ارائه آن به وزارت ورزشی در خصوص شرایط استقلال و سرو سامان دادن به آن تلاش کنند.

گفتنی است: مسئولان در وزارت مدعی شدند که کمکهای خود را به دو تیم استقلال و پرسپولیس ارائه می کنند اما این اتفاق رخ نداده است و مسئولان تیم استقلال نیز در خصوص جذب حامی مالی به نتایج قابل توجه و ایده آلی نرسیدند به همین دلیل مشکلات هر روز پیش روی می کند و آبی ها با وضعیت نامناسبی روبرو هستند.

این در حالی است که اعضای هیئت مدیره قول همکاری دادند و قرار است در خواست مسئولان استقلال انجام شود و مسئولان در وزارت اقدامات لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است: فتح اله زاده اعلام کرده است برای تغییر شرایط به این درخواست نیاز دارد و در صورتی که اعضای هیئت مدیره در این خصوص همکاری کنند، ممکن است مشکلات کمتر شود. /با

برچسب ها: وزارت ، درخواست ، مصوبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار