فرمانده انتظامي شهرستان هاي رباط کريم و بهارستان غرب استان تهران از شناسايي و دستگيري فرد کلاهبردار وجاعل عنوان در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "ابراهيم حسن آبادي"فرمانده انتظامي شهرستان هاي رباط کريم و بهارستان در تشريح اين خبر گفت: با بدست آمدن اخبار واطلاعاتي توسط ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي مبني بر اينکه فردي بنام "شقايق-و"در مقابل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رباط کريم تحت عنوان وکيل دادگستري و با گرفتن حق وکالت اقدام به اخاذي از شهروندان و جعل عنوان کرده است.
فرمانده انتظامي شهرستان هاي رباط کريم و بهارستان افزود: با توجه به حساسيت موضوع ،دستگيري فرد کلاهبردار وجاعل عنوان در دستور کار ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي قرار گرفت و با بکارگيري شگردهاي پليسي يکي از احکام صادره جعلي متهم کشف شد.
اين گزارش حاکيست،با انجام تحقيقات پليسي،محل سکونت فرد کلاهبردار در شهرستان بهارستان مورد شناسائي قرار گرفت و با همکاري عوامل دادسراي شهرستان رباط کريم ،فرد کلاهبردار بنام " شقايق-و" در منزل مجردي در شهرستان بهارستان دستگير و در بازرسي از منزل وي،اوراق قضايي جعلي و مقاديري مدارک ديگر کشف شد.
حسن آبادي در ادامه بيان داشت: در باز جويي هاي فني و پليسي بعمل آمده از متهمه،وي به جرم خود معترف و اذعان داشت: با هدف دستيابي به پول اقدام به چنين عملي کرده است.
سرهنگ حسن آبادي تصريح کرد: با دعوت از شکات پرونده ،در مواجهه حضوري بين آنها ومتهم،فرد کلاهبردار توسط قربانيان مورد شناسائي قرار گرفت و مشخص شد متهمه وجوهي را از شکات اخذ کرده و اوراقي را با عناوين درخواست تجديد نظر رأي دادگاه و برگ وکالت بصورت جعلي به آنها تحويل داده است.
گفتني است در اين خصوص پرونده تشکيل و متهمه جهت سير مراحل قانوني به دادسراي عمومي و انقلاب رباط کريم معرفي شد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار