مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه جامعه منتظر باید عدالتخواه باشد، گفت: نمی‌توانیم انتظار مهدی موعودی را داشته باشیم که عدالت‌گستر است، اما فکر ما از عدالت‌خواهی جدا باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری با اشاره به اینکه جامعه منتظر باید عدالت خواه باشد، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم انتظار مهدی موعودی را داشته باشیم که عدالت‌گستر است، اما فکر ما از عدالت خواهی جدا باشد.
وی ادامه داد : هر نهضت و انقلابی نیاز به زمینه سازی‌هایی دارد زیرا بدون زمینه سازی و آماده کردن مقدمات آن انقلاب به ثمر نمی‌رسد.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران آبروی تمام انبیا و اولیای الهی است، تصریح کرد: همت والای امام خمینی(ره)، مردم انقلابی، کسانی که سختی زندان‌ها، شکنجه‌ها و تبعید‌ها را به جان خریدند و صدای بلند آن‌ها در حمایت از دین و دین داری مقدماتی بود تا منجر به ایجاد اتحاد درونی برای پیروزی انقلاب اسلامی شود و البته در این میان شهدا نقش بسیار موثری داشتند.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور یکی از عوامل مقدمه سازی ظهور را تربیت نسل منتظر دانست و تصریح کرد: این نسل منتظر می‌تواند کارآمدی داشته باشد.
حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه منتظر واقعی ظهور مجاهد است و برای ایفای این نقش خود مکان و زمان نمی‌شناسد، خاطرنشان کرد: نخستین ویژگی که امام رضا(ع) در مورد جامعه منتظر می‌گوید این است که حالت انتظار و یقین به آینده داشته و شک و ناامیدی در وجود آن‌ها نباشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.