معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: همزمان با هفته گردشگری 22 طرح گردشگری در اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبر فرهیخته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / از برگزاری برنامه‌های هفته گردشگری استان از ششم تا سیزدهم مهر ماه خبر داد و گفت: نزدیک به 24 برنامه در هفته گردشگری تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت هفته گردشگری در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد افزود: در این هفته نزدیک به 22 طرح گردشگری قابل بهره‌برداری، افتتاح خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افتتاح مجتمع آب‌درمانی و هتل آپارتمان‌های سرعین را از جمله طرح های قابل بهره‌برداری در هفته گردشگری اعلام کرد.

فرهیخته برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته را تخفیف 40 درصدی مراکز اقامتی و برگزاری تورهای آشنا‌سازی دانشجویان ورودی جدید با مناطق گردشگری استان اردبیل عنوان کرد.

وی گفت: بازدید از موزه‌های این استان در پنجم مهر ماه "روز جهانگردی" به صورت رایگان بوده و در بقیه روزهای این هفته، 50 درصد تخفیف  را شامل خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل برگزاری جلسات با فعالان این بخش و مورد تشویق قرار گرفتن آنان را از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری عنوان کرد.

فرهیخته افزود: برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری استان اردبیل و صنایع وابسته به این صنعت در کاخ موزه‌های نیاوران و گلستان تهران و استان اردبیل در نظر گرفته شده است.

وی از دیگر برنامه‌های این هفته به برگزاری همایش روستاهای هدف گردشگری با حضور وزرای مربوطه و مسئولان استانی اشاره کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.