پیشکسوت پرسپولیس در خصوص باخت پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر گفت: تیم پرسپولیس بازی افتضاح و خسته کننده ای را مقابل سپاهان ارائه داد، این تیم فاقد تاکتیک در برابر سپاهان بود.

  رضا کرمانی مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تحمل یک دقیقه تماشای این بازی بسیار سخت بود مسئولان پرسپولیس باید ژوزه را برکنار کنند تا تیم از بحران خارج شود. کرمانی مقدم درباره حضور گل محمدی اظهار داشت: یحیی گل محمدی مربی خوبی است اما وی نمی تواند کمکی به پرسپولیس کند زیرا که مانوئل خوزه تصمیم اول را در پرسپولیس می گیرد، گل محمدی فقط می تواند به سرمربی پیشنهاد بدهد و اجازه دخالت در سیستم تیم را ندارد.
وی بیان داشت: بازیکنان مقصر اصلی ناکامی پرسپولیس نیستند بلکه این مانوئل ژوزه سرمربی تیم که مشکل و معضل سرخپوشان است وی نتوانسته ارتباط مناسبی با بازیکنان برقرار و رفاقت را در تیم ایجاد کند تا بازیکنان با جان و دل برای پرسپولیس بازی کنند.
کرمانی مقدم راهکار برون رفت پرسپولیس از بحران گفت: فقط اخراج مانوئل ژوزه می تواند پرسپولیس از بحران گفت: فقط اخراج مانوئل ژوزه می تواند پرسپولیس را از بحران خارج کند رویانیان که تا الان قدرتمند عمل کرده باید هر چه سریعتر پول قرارداد این سرمربی پرتغالی را فسخ و یک مربی ایرانی جایگزین وی کند.
وی در پایان در مورد آینده تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر مربی خوب و کاربلدی هدایت تیم پرسپوایس برعهده داشته باشد این تیم می تواند به رده های بالا صعود کند. گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و به رده پانزدهم نزول یافت./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار