مدیر نمایشگاه های خارجی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی موسیاد همزمان با شانزدهمین کنگره بین المللی تجارت از بیستم تا 23 مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی استانبول برگزار می شود.

عباسعلی خاکسار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد ، با بیان این که نمایشگاه موسیاد به صورت دو سالانه برگزار می شود افزود: با حضور بازرگانان و تاجران 71 کشور جهان اسلام و همراه با فعالیت های تجاری، یک طرح و فعالیت بین المللی را ایجاد می کنند.

خاکسار افزود: در حال حاضر پاویون های ملی از کشورهای اردن، عربستان، سوریه، پاکستان، مصر، الجزایر، مالزی، فلسطین، مراکش، سودان، اتریش، هندوستان و ترکیه در این نمایشگاه مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی مشهد در راستای توسعه صادرات غیرنفتی و همچنین افزایش روابط اقتصادی با کشورهای همسایه و جهان اسلام درنظر دارد با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران، اقدام به برپایی پاویون ملی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد کند.

خاکسار با اشاره به مکان برگزاری این پاویون تصریح کرد: پاویون ایران در مرکز نمایشگاهی استانبول و در پنج سالن به مساحت 45 متر مربع برگزار می شود.

مدیر نمایشگاه های خارجی نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به تسهیلات ویژه شرکت کنندگان در پاویون ایران اظهار کرد: 50درصد یارانه سازمان توسعه تجارت به مشارکت کنندگان تعلق می گیرد که این تسهیلات برای اتحادیه ها و تشکل های صادراتی 70 درصد خواهد بود.

برچسب ها: نمایشگاه ، موسیاد ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.