تحريم اسكار با توجه به اهانت بي‌شرمانه و گستاخانه‌ي سينماي هاليوود بايد از سوي همه‌ي كشورهاي اسلامي به دليل حرام بودن اين حركت انجام پذيرد.

جمال شورجه كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: تحريم اسكار با توجه به اهانت بي‌شرمانه و گستاخانه‌ي سينماي هاليوود به پيامبر اكرم(ص) بايد صورت گيرد زيرا بعد از نمايش اين  فيلم نه تنها اين حركت محكوم نشد بلكه بخش سينمايي هاليوود دايره‌ي ترويج اين فيلم را وسيع‌تر كرد.
وي افزود: آمريكا و اسرائيل يك لجبازي و يك خصومت ديرينه با اسلام و تمام مسلمانان جهان دارد و اين حركت از سوي آنان يك سناريوي از پيش تعيين شده در اطاق فكر آنان است.
اين كارگردان اظهار داشت: رئيس جمهور نيز بايد در جلسه اي در سازمان ملل خواهان تحريم اسكار از سوي كشورهاي اسلامي و نفرستادن فيلم به اسكار شود زيرا تحريم اسكار حمايت از كيان و شرف مسلمانان و اسلام است و فرستادن فيلم به اسكار حرام است.
شورجه عنوان كرد: فرستادن فيلم به اسكار و تحريم آن امري دوگانه و محال است و سينماي دلسوز و ارزش گراي ما به فرستادن اسكار و حضور در اين جشنواره كه سردمداران آن عناد مستقيم و آشكارا ايران را دارند نيازي ندارد و بايد اين موضوع را نيز به همه‌ي مجامع هنري به طوررسمي اعلام كنيم./ي2

برچسب ها: شورجه ، اسکار ، ایران ، حرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار