رییس کمیسیون اجتماعی مجلس‌شورای اسلامی گفت: برگزاری «جشن‌های زیرسایه خورشید» در فضای مجازی می‌تواند مخاطبان زيادي را به خود جذب کند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، دکتر عبدالرضا عزیزی افزود: برگزاری چنین جشن‌هایی در فضای مجازی می‌تواند نقش بسیارمهمی در ترویج فرهنگ رضوی ایفا کند.

وی با اشاره به این‌که برگزاری چنین جشن‌هایی در فضای فرهنگی کشور بسیار موثر است ادامه داد: ما برای این‌که بخواهیم فرهنگی را در کشور گسترش دهیم، نیاز به اطلاع رسانی دقیق‌تری داریم که پتانسيل فضاي مجازي می‌تواند بسیارموثر و مفید باشد.

عزیزی با اشاره به برگزاری این جشن در سایرکشور‌ها نیز ادامه داد: حضور خدام بارگاه منور رضوی دراین کشور‌ها تفکر، اصول و فرهنگ شیعی را ترویج و باعث جذب جامعه تشنه غرب به دین اسلام و فرهنگ ناب رضوی می‌شود.

وی ارائه تولیدات فرهنگی مذهبی را ابزاري مناسب برای مقابله با دشمنان در جنگ نرم عنوان کرد و افزود: بهترین راه مقابله با آن‌ها ترویج فرهنگ رضوی و شناساندن سیره ائمه معصومین (ع) درسراسرجهان است.

عزیزی به دانشجویان خارجی محصل در ایران اشاره کرد و بیان‌داشت: آن‌ها برای قبول کردن فرهنگ‌ رضوی و سیره حضرت ثامن الحجج (ع) آمادگی لازم را داشته و بهتر می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ شیعی درسراسر جهان موثری باشند/س. 

برچسب ها: فضای مجازی ، فرصت ، معرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.