سومین گردهمایی بزرگ دست اندرکاران نظام سلامت 24 مهرماه در سالن همایش های بین المللی رازی با حضور سه وزیر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ در این گردهمایی سه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور داشته و سخنرانی خواهند کرد.

این گزارش حاکیست تثبیت سیات های کلان نظام سلامت برای تحقق اهداف سند چشم انداز، اقتصاد مقاومتی و تحلیل منابع مالی نظام سلامت، پزشک خانواده، تحولی در نظام ارائه خدمات، پزشک خانواده و نظام ارجاع، اعتباربخشی و ارتقای بهره وری بیمارستان ها، آموزش هدفمند منابع انسانی و ارتقای بهره وری آموزش، شرکت های دانش بنیان و تولید دانش بومی، صرفه جویی و کاهش هزینه ها و ترویج فرهنگ و روح مقاومت در دانشجویان و دانشگاهیان مهم ترین محورهای این گردهمایی خواهد بود.

گفتنی است در این گردهمایی که روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، اعضای هیات رییسه دانشگاه ها، روسای بیمارستان ها، روسای شبکه های بهداشتی و درمانی، روسای مراکز تحقیقاتی و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است اولین گردهمایی بزرگ دست اندرکاران نظام سلامت سال پاییز 89 در سالن اجلاس سران و دومین گردهمایی نیز پاییز سال 90 در سالن همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد./ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار