استاندار قم با آيت الله مومن عضو فقهاي شوراي نگهبان و نماينده خبرگان رهبري، ديدار و گفت و گو كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي در ديدار آيت الله مومن، با اشاره به جايگاه قم به عنوان جهان شهر شيعي و خاستگاه انقلاب اسلامي اظهار داشت: فضاي قم با حضور علما و مراجع عظام تقليد آماده خدمت به مردم است.
وي با تاكيد بر اينكه حضور بزرگان و علما و مراجع انگيزه مسئولان را براي خدمت به مردم افزون كرده است، افزود: قم در نظام اسلامي جايگاه والا و نمونه اي دارد و خدمت به اين شهر ضرورت دارد.
وي با بيان اينكه عنايت و توجه علما و مراجع عظام تقليد زمينه توسعه روزافزون قم را فراهم مي نمايد، افزود: با برنامه ريزي صورت گرفته قم به سمت نيل به اهداف پيشروانه خود و جبران كمبودها حركت مي كند.
آيت الله مومن نيز در اين ديدار ضمن تقدير از روند خدمات رساني به مردم در استان اظهار داشت: نياز قم به توسعه فعاليت هاي فرهنگي و همچنين رفع كمبودها روز به روز بيشتر احساس مي شود و نگاه مسئولان بايد در جهت عمران و آباداني قم باشد.
عضو فقهاي شوراي نگهبان با اشاره به نگاه ويژه مقام معظم رهبري به قم افزود: قم در قبل از انقلاب مورد ظلم رژيم ستمشاهي بوده و بعد از انقلاب هم مظلوم واقع شده بود كه خوشبختانه با تدبير معظم له روند رو به توسعه مناسبي پيدا كرده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.