ا استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دفاع مقدس، هفته کرامت و آغاز بهار مهر بازگشائی دانشگاه‌ها و مدارس گفت: امروز به برکت خون شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار اثرگذاری و مدیریت جهانی قرار دارد.

صابری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، افزود: ارزش‌های دفاع مقدس  بزرگترین دانشگاه و کلاس درس بصیرت برای جوانان ایرانی است.
استاندار با بیان اینکه،موفقیت‌های چشمگیر فرزندان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست  اظهار داشت: استکبار جهانی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به دلیل از دست دادن منافع منطقه‌ای خود، دست به تحرکاتی در گوشه و کنار کشور زد.
 صابری ایجاد بازی‌های قوم‌گرایی، تحریم‌های مدل خاص سال‌های 57 و 59 و به راه انداختن حرکت‌‌های کور منافقین، ترور مسلمانان آزاده و عناصر حزب‌الله را از جمله اقدامات بی‌نتیجه استکبار علیه انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.
استاندار ابراز داشت: استکبار و دنیای غرب بعد از ناکامی در اجرای برنامه‌های ضد انقلابی علیه ایران اسلامی با حمایت و پشتیبانی از صدام، جنگ تحمیلی را به طول یک‌هزار و 100 کیلومتر در مرزهای غربی و جنوبی ایران اسلامی آغاز کرد./س
برچسب ها: یاسوج ، اقتدار ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.