دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاكید كرد: در مشكلات اقتصادی كشور نباید انگشت اشاره به سمت دولت باشد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، 'محسن رضایی' در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در موسسه آموزش عالی ایوانكی، افزود: علت مشكلات اقتصادی كنونی كشور فشارهای بین المللی و ساختارهای اداری و مدیریتی است و راهكار خارج شدن از این مشكلات وحدت است.

وی خاطرنشان كرد: برای رفع این مشكلات باید خودزنی و خودتحریمی ها را كنار بگذاریم و قوای سه گانه با وحدت رویه كشور را از این مشكلات خارج كنند.

وی با بیان اینكه كشور بر اساس اقتصاد اسلامی حركت می كند، یادآور شد: اما این حركت كند است و باید برای پیشبرد آن تلاش كرد.

رضایی همچنین نظان كنونی ایران در مذاكره با آمریكا را برد – برد عنوان كرد و اظهار داشت: سیاست نظام در زمان ریاست جمهوری آقایان هاشمی و خاتمی به خاطر اینكه فرصت خودسازی در كشور ایجاد شود تسامع و تساهل بود.

وی اضافه كرد: ولی اكنون آمریكا با بی نتیجه دیدن تحریم های اقتصادی دروازه های دیپلماسی را به روی ما باز می كند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، افزود: اینكه ایران امروز در اقتدار دفاعی قرار دارد به خاطر نابرابری های دوران جنگ تحمیلی است.

وی با تشریح علل خرید تسلیحات از دولت قزافی در دوران دفاع مقدس،‌گفت: قزافی هم پس از چندی هم پیمان صدام شد و از فروش قطعات موشكی به ایران خودداری كرد.

دبیر مجمع تشخیص نصلحت نظام افزود: ولی ما توانستیم به همت شهید 'حسن تهرانی مقدم' و همكارانش این قطعات را تولید كنیم./س

برچسب ها: مشکلات ، اقتصادی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.