نقش شرکت ارتباطات زیر ساخت در قمیت تمام شده خدمات اینترنت برای کار بر نهایی بر اساس بررسی های به عمل آمده 20 درصد بیشتر نیست.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ طبق گفته مسئولان امر طرح تخفیف 20 درصد پهنای باند اینترنت اجرا شده اما همچنان نرخ اینترنت برای کاربران نهایی گران بوده و در سبد خانوارها جایی ندارد و بر خلاف گفته مسئولان تعرفه اینترنت در ایران بیشتر از سایر کشورها است.

مهندس حسن شاهی، معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیر ساخت در این زمینه اظهار داشت: نقش شرکت ارتباطات زیر ساخت در قيمت تمام شده خدمات اینترنت برای کاربر نهایی بر اساس بررسی های به عمل آمده 20 درصد بیشتر نیست و در همین راستا علاوه بر اینکه شرکت زیر ساخت نرخ واگذاری پهنای باند به اپراتورها و PAP ها را کاهش داده با 2کاهش 20 درصدی را بطور مجزا از هم برای کسانی که خدمات ADSL به کاربر نهایی ارائه می دهند اعمال می کند.

وی افزود: با توجه به این موضوع نقش توزیع کنندگان نهایی خدمات به کاربران نهایی (شرکت های مخابراتی استانی شرکت های PAP) نقش تعیین کننده ای است.

مهندس شاهی تاکید کرد: این شرکت ها باید طرح تجاری خود را به نوعی تغییر و تنظیم کنند که بتوانند نرخ خدمات ارائه شده را کاهش دهند و نقش رگولاتوری در جهت تنظیم  بازار و کاهش محسوس نرخ خدمات ارائه شده با توجه به مسئولیت قانونی این سازمان در دفاع از حقوق کاربران نهایی نقش تعیین کننده ای است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار