قهرمان سابق تيم فوتبال آرسنال معتقد است تنها انگيزه فان پرسي براي پيوستن به منچستر يونايتد، مسائل مالي بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري تري بال فوتبال، ينس لمن معتقد است فروختن فان پرسي به منچستر يونايتد تصميم درستي بوده و حساب هاي آرسنال را سامان بخشيده است.

وي در اين ارتباط گفت: زماني که به فان پرسي نگاه مي کني بازيکني را مي بيني که تنها براي مسائل مالي و پولي بيشتر مي خواهد تيم را ترک کند. او فکر مي کند برايش بهتر است در تيمي بازي کند که بردن در آنجا بسيار راحت تر است . چنين بازيکني را بايد به سرعت فروخت به خصوص اگر تنها يکسان از قرار داد او باقي مانده باشد. تنها اين موضوع که او مدت ها مديد است مصدوم شده باعث شد تا او فصل فوق العاده را پشت سر بگذارند اين شد که براي باشگاه سوال پيش آمد که آيا او در باشگاه حفظ کنيم يا خير؟

وي در ادامه افززود: من اميدوارم سال آينده فوپلي مالي به طور درست و دقيق اجرا شود . تا آن زمان ديگر باشگاههائي مانند منچستر سيتي و چلسي که بازار نقل و انتقالات را با پرداخت هاي نجومي شان به هم مي ريزند، نتواند اين کار را ترک کنند و بازيکنان کليدي تيم هاي ضعيف تر را با وعده پول از تيمشان خارج کنند. آن زمان است که مي بينيم چه تيمي با تکيه بر توان و تکتيک تيمي اش مي تواند قهرمان شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار