رئیس حزب راستگرای افراطی جبهه ملی فرانسه تلاش کرده از مسائلی چون مهاجرت و مخالفت با اروپا و اسلام هراسی در جامعه نهایت بهره را ببرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، با گسترش اسلام در اقشار مختلف مردم اروپا، سیاستمداران و رسانه های غربی این اقدام را بر خلاف منافع خود دانسته و افزایش اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده اند.

از جمله این سیاستمداران مارین لوپن نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری 2012 در فرانسه است. مارین لوپن که چندی پیش مسئولیت حزب جبهه ملی را از "ژان ماری لوپن" پدر کهنسال خود که بنیانگذار این حزب نیز به حساب می‌آید، گرفت؛ در تلاش است تا از آراء کارگران این کشور در انتخابات آتی برخوردار شود و بر این اساس تلاش دارد مسلمانان را یک خطر برای این کشور معرفی کند.

رئیس حزب راستگرای افراطی جبهه ملی فرانسه تلاش کرده از مسائلی چون مهاجرت و مخالفت با اروپا و اسلام هراسی در جامعه نهایت بهره را ببرد.



البته مارین لوپن کمی از موضع ژان ماری لوپن پدرش و بنیانگذار این حزب فاصله گرفته که چند روز قبل گفته بود "مهاجرت به معنای تهاجم کشور است و جامعه را به خطر می اندازد". وی مهاجران را استعمارگران کشور توصیف کرده بود !

اگرچه مارین لوپن گفته است هرگز از این واژگان استفاده نخواهد کرد اما خانواده لوپن با اظهار نظرهای جنجالی خود در حال رسانه ای کردن مواضع خویش هستند.

لوپن پدر و مارین لوپن با درخواست برای ممنوعیت حجاب اسلامی در همه اماکن عمومی فرانسه به دنبال کسب آراء و جلب نظر رسانه های غربی برای پیروزی خود هستند در حالیکه به نظر می رسد این سخنان به افزایش محبوبیت آنها کمکی نخواهد کرد.
برچسب ها: اسلام ، هراسی ، پدر ، دختر ، منزوی ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار