سر پرست کمیته واترپلو گفت: با توجه به اتفاقات پیش آمده در فدراسیون شنا سفر تیم ملی بزرگسالان کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا در هاله ای از ابهام است.

نادر غفوری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ مسابقات واترپلوی قهرمانی آسیا آبان ماه سال جاری به میزبانی امارات برگزار می شود اما با توجه به حواشی بوجود آمده و بحث تعلیق اعزام تیم ملی به این رقابت ها در هاله ای است و با توجه به این که پیش از این سفر تیم ملی به قزاقستان لغو شد.

به همین دلیل تا کنون حضور بزرگسالان در این رقابت ها مشخص نیست اما در نظر داریم تا اردوی تیم ملی بزرگسالان را از 9 مهرماه استارت بزنیم.

اولین مرحله اردوی تیم ملی به مدت یک هفته در تهران خواهد بود و به دلیل برگزاری رقابت های لیگ برتر تمرینات ملی پوشان تعطیل می شود و سپس از آن بار دیگر تمرینات ملی پوشان به مدت 20 روز به صورت متمرکز در تهران پیگیری می شود.

وی گفت: همچنین قرار است مسابقات واترپلوی قهرمانی جهان در رده سنی جوانان نیز آذرماه سال جاری در استرالیا برگزار می شود و در صورتیکه مشکلات همچنان به قوت خط باقی باشد. سفر واترپلوئیست های جوان نیز به این مسابقات مشخص نخواهد بود.

غفوری در خصوص مربی تیم ملی جوانان اظهار داشت: پیش از این هدایت تیم ملی بر عهده سعید رضایی بود و با توجه به این که وی در حال حاضر سر مربیگری تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران را بر عهده دارد به همین  دلیل طبق قوانین ما دیگر نمی توانیم از این مربی در تیم ملی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: طبق قوانین فدراسیون مربیان ملی نمی توانند همزمان با فعالیت در تیم ملی در یکی از تیم های باشگاهی نیز حضور داشته باشند به همین دلیل در صورت قطعی شدن سفر تیم ملی جوانان به استرالیا ما از گزینه دیگر بهره خواهیم برد.

غفوری در پایان در خصوص حواشی به وجود آمده در هفته دوم لیگ برتر گفت: در جریان برگزاری هفته دوم لیگ برتر واترپلو دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و انقلاب شیراز به حاشیه کشیده شد که طبق گفته ناظر بازی این دیدار بروز این اتفاقات به دلیل جنجال تماشاگران بود که ما در جلسه کمیته انظباطی به این موضوع رسیدگی می کنیم./مح
برچسب ها: ملی ، رقابت ، روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار