محسن کاوه:

به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته هستیم/لیگ باید با برنامه باشد

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت:طوری برنامه ریزی کرده ایم که در رقابتهای لیگ برتر امسال نیز به عنوان قهرمانی برسیم.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: سال گذشته با توجه به همکاری صمیمانه مسئولان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) تیم یکدست و پرقدرتی را راهی رقابتهای لیگ برتر کردیم که به لطف خدا مجموع این تلاشها به قهرمانی تیم ختم شد.

وی درباره برنامه های آتی تیم ثامن الحجج(ع) گفت:یک اردوی سه روزه را برگزار کردیم ،درحال حاضر به دنبال جذب کشتی گیران مورد نظر خود هستیم با توجه به وضعیت سایر تیم ها ممکن است کشتی گیر خارجی را نیز به خدمت بگیریم.

کاوه درباره نفرات جذب شده اظهارداشت:هم اکنون با حسن رحیمی ،بهنام احسان پور، محمدنادری، مصطفی آقا جانی،احسان امینی ،عرفان امیری و پرویز هادی به توافق رسیده ایم و با آنها قرارداد امضاء شده است.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد درباره نحوه عملکرد وبرنامه ریزی کمیته لیگ فدراسیون کشتی گفت:متاسفانه هیچگاه برنامه ریزی به طور منظم در لیگ صورت نگرفته به طوری که رقابت ها باید از 15 شهریور ماه آغاز می شد اما در حال حاضر هنوز قرعه کشی این رقابتها هم انجام نشده است.

وی اضافه کرد:شروع و پایان رقابتها ی لیگ باید مشخص باشد تا تیم هایی که در این مسابقات سرمایه گذاری می کنند بتوانند نتیجه لازم را بدست آورند ، ضمن آنکه برگزاری منظم این مسابقات کمک بزرگی به تیم ملی ما خواهد کرد.

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج (ع)با بیان این که لیگ باید با برنامه باشد تصریح کرد:هدف از برگزاری لیگ در کشور ما مشخص نیست چراکه درست زمانی که قراراست این رقابتها انجام شود کادر فنی تیم ملی اردو برپا می کند.حالا شما در نظر بگیرید کشتی گیری که در فضای رقابتهای لیگ است باید زیرنظرمربیان تیم ملی تمرینات خود را دنبال کند.

وي اظهار داشت: به اعتقاد من اساسنامه مسابقات لیگ ایراداتی دارد که باید برطرف شود ضمن آنکه همین اساسنامه فعلی نیز به طور صحیح اجرا نمی شود واین باعث می شود شرکت ها و ارگان های مختلف تمایل چندانی برای سرمایه گذاری و تیم داری را در لیگ کشتی نداشته باشند.

کاوه خاطرنشان کرد: در نظرداریم با برپایی اردوهای منظم تا قبل از آغاز رقابتهای لیگ یک تیم پرقدرت را آماده حضور در این مسابقات کنیم تا همچون سال گذشته جزءمدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار