فرماندار شهرستان دماوند گفت: نقش هنر و هنرمندان در جامعه اسلامی بسیار موثر است.

علی‏ رضا قاسمی‏ فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: سینما گران و هنرمندان ایران اسلامی به عنوان افسران رویارویی با دشمن در عرصه جنگ نرم از نقش به سزایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز پس از پیروزی‏ های پیاپی در عرصه‏ های مختلف، حال در جنگ فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن قرار گرفته است.

قاسمی ‏فرزاد اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از همه ابزار های تحت اختیار خود به صورت کامل استفاده می ‏کند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: یکی از این ابزار های سخت ‏افزاری مورد استفاده دشمنان، سینما و رسانه‏ های تصویری است.

وی ادامه داد: ما نیز باید از این ابزارهای چند رسانه‏ ایِ مشابه برای مواجهه با رفتار های خصمانه‏ شان استفاده متقابل کنیم.

قاسمی ‏فرزاد اضافه کرد: خلق آثاری فاخر از سوی هنرمندان ایران اسلامی در شرایط  کنونی کمتر از جنگ و جهاد در عرصه میدان جنگ سخت نیست.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: برگزاری گرد همایی‏ های فرهنگی نظیر هفتمین جشنواره «ادبیات داستانی» بسیج استان تهران در تشویق و ترغیب هنرمندان تاثیرات شگرفی دارد.

وی ادامه داد: هنر هفتم به اذعان بسیاری از کارشناسان حوزه ‏های اجتماعی بیش از سایر حوزه‏ های فرهنگی می‏ تواند در تحولات ملی و جهانی تاثیرگذار باشد.

قاسمی ‏فرزاد اضافه کرد: شاید یک کتاب نتواند مخاطبان چندانی را جلب کند اما ساخت یک فیلم می‏ تواند روح و روان انسان را از محتویات خود متاثر سازد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: از این رو هنرمندان ایران اسلامی به عنوان افسران رویارویی با دشمن در عرصه جنگ نرم از نقش به سزایی برخوردار هستند./س

 

برچسب ها: هنر ، هنرمندان ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.