مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس قم گفت: مهمترین هدف نمایشگاه دائمی کریمه اهل بیت(س) ترویج معارف دینی و اسلامی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادقی اظهار داشت: محور اصلی فعالیت این نمایشگاه در دهه کرامت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی است.
وی با اشاره به این که کارهای تحقیقاتی گسترده ای از سوی کارشناسان آستان مقدس در زمینه عفاف و حجاب صورت گرفته است بیان داشت: تمام فعالیت‌هایی که در سطح کشور در قالب های مختلف مانند لباس، پوستر، سایت و کتاب و... در راستای حجاب و عفاف انجام شده، گرد آوری و بهترین آن ها برای ارائه در نمایشگاه کریمه اهل بیت(س) انتخاب شدند.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی خاطرنشان کرد: بیش از40 نوع چادر، 150 پوستر با موضوع عفاف و حجاب و به صورت تخته شاسی و لباس های مختلف حجاب در این نمایشگاه ارائه شده است.
وی با بیان این که قسمت کودک و نوجوان و دهه کرامت از دیگر بخش های این نمایشگاه هستند عنوان کرد: با توجه به نام گذاری روزهای دهه کرامت روزانه 20تابلو متناسب با عنوان آن روز با مفاهیم عالی به نمایش گذاشته خواهد شد.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس قم ابراز داشت: ایستگاه نقاشی، ایستگاه کبوترانه، قصه گویا و جنگ شادی، غرفه نرم‌افزارها و کتب مذهبی متناسب با شرایط ذهنی کودکان و نوجوانان از جمله قسمت های بخش کودک و نوجوان هستند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.