فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران با اشاره به توانمندي ايران در زمينه‌هاي آموزش، طراحي عمليات، تجهيزات رزمي و نظامي از خودکفايي کامل اين نيرو خبر داد.

سردار سرتيپ پاسدار محمد پاکپور در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، هجمه بدخواهان نظام عليه سپاه پاسداران را ناشي از انفعال آنان ارزيابي کرد و اظهار داشت: کسي که حالت انفعالي به خود مي‌گيرد به جلو فرار مي‌کند که اين امر باعث رسوايي دشمنان خواهد بود.

فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران با اشاره به نقش اين نيرو در دفاع مقدس، نيروي زميني را مادر تمامي سازمان‌هاي سپاه پاسداران خواند و تصريح کرد: از شروع اولين نا آرامي‌ها در غرب کشور، تلاش براي حفظ امنيت ملت ايران از سوي نيروي زميني سپاه پاسداران آغاز شد و اين نيرو در دفاع مقدس نيز با جان‌فشاني‌هاي بسيار رزمندگان خود سير تکاملي مطلوبي را پشت سر گذاشت.

وي ادامه داد اکنون نيز اين نيرو از نظر آمادگي توان رزمي و تجهيزات در جايگاه بسيار بالايي قرار داشته و در تمام ابعاد به موفقيت‌هاي چشم‌گيري دست يافته است.

سردار پاکپور با تاکيد بر اين نکته که تمام نيازمندي‌هاي نيروي زميني امروز به دست متخصصان داخلي مرتفع مي‌شود، ادامه داد: متخصصين جهاد خودکفايي نيروي زميني سپاه و کارشناسان مجرب وزارت دفاع، دوشادوش يکديگر در جهت اقتدار نيروي زميني سپاه پاسداران و ساير نيرو‌هاي مسلح گام بر‌مي‌دارند.

وي به توانمندي کشورمان در زمينه‌هاي آموزش، طراحي عمليات، تجهيزات رزمي و نظامي اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نيروي زميني سپاه پاسداران با اقتدار اعلام مي‌کند که در تمام زمينه‌ها به خودکفايي دست يافته است.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار