رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند با برگزاری جلسات و رفع معارض و تامین آب، حدود 50 هزار چاله برای کاشت گل محمدی حفر کرده است.

علی رضا قاسمی ‏فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در جلسه اخیر ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند با رفع نواقص پرونده‏ های قبلی برای تشکیل تعاونی‏ ها اعم از ضرورت وجود فارغ‏ التحصیلان رشته کشاورزی در تعاونی ‏ها با معرفی افراد واجد شرایط مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: رؤسای بانک‏ های کشاورزی دماوند، رودهن و جابان نیز هر یک با ارایه گزارشی از میزان تسهیلات ارایه شده به متقاضیان طرح توسعه کشاورزی، مشکلات و موانع را برای یافتن راهکار مطرح کردند.

قاسمی‏ فرزاد افزود: یکی از مشکلات بانک ‏ها تکمیل نکردن پرونده از سوی حدود 50 درصد متقاضیان دریافت تسهیلات بود که با تعیین مهلت زمانی یک هفته‏ ای برای تکمیل و ارائه مدارک به بانک کشاورزی، خواستار تسریع در این کار شدیم.

وی تصریح کرد: افرادی که دراین مدت پرونده تسهیلات بانکی خود را تکمیل نکنند، معرفی‏ نامه آنان برای دریافت تسهیلات ملغی می‏ شود و تسهیلات در اختیار فرد یا افراد دیگر قرار می ‏گیرد.

رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند تصریح کرد: 100 هکتار از اراضی برای اجرای طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان شناسایی شد.

قاسمی ‏فرزاد افزود: شهرستان دماوند به عنوان یکی از شهرستان ‏های پیشرو در استان تهران و حتی کشور توانسته است با شناسایی اراضی مستعد در مرحله نخست، حدود 100 هکتار اراضی را شناسایی کند./س

برچسب ها: گل محمدی ، کاشت ، معارض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.