مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: پیامبر اكرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، الگوی مهربانی، عطوفت و محبت برای عالم است و تنها، اختصاص به مسلمانان ندارد و دین اسلام، به عنوان دین نجات بخش بشری در عصر حاضر، مطرح است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

حجت الاسلام كریم سرافراز، در جمع كاركنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با تبریك دهه کرامت، افزود: دلارهای صهیونیستی آمریكایی، صرف تولید فیلم موهن شده، تا چهره خشونت آمیزی از مسلمانان، به دنیا ارائه شود.

وی ادامه داد: این فیلم، ناتوانی دنیای غرب در مقابله با بیداری اسلامی را نشان می دهد و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، دنیای استكبار به استیصال رسیده است.

وی اظهار داشت: سنجش افكار عمومی مسلمانان و ارزیابی واكنش آنها از دیگر اهداف تولید و پخش این فیلم اهانت آمیز است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ وحدت و انسجام امت اسلامی، موضع گیری به موقع، و انعكاس فرمایشات نورانی پیامبر گرامی اسلام (ص) در عالم، از وظایف مسلمانان در این برهه از زمان به شمار می رود.

وی افزود: پیامبر اكرم (ص)، الگوی مهربانی، عطوفت و محبت برای عالم است و تنها اختصاص به مسلمین ندارد و دین اسلام، به عنوان دین نجات بخش عصر حاضر است. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.