علیرضا مجیدی در وبلاگ يک پزشک نوشت:گفته می‌شود که بدنه آلومینومی جدید آی‌فون، در برابر صدمات ناشی از افتادن گوشی نسبت به نسخه‌های قبلی مقاوم‌تر است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،اخبار مربوط به آی‌فون ۵، هنوز هم در صدر اخبار فناوری قرار دارند،در این پست به مطالب جالبی که دیروز در مورد این گوشی خواندم و تا حالا بازتابی در وب فارسی پیدا نکرده‌اند، توجه کنید:
 
– آی‌فون ۵، محبوب دزدها:
روز جمعه، ساعاتی قبل از آغاز فروش آی‌فون ۵ در فروشگاه‌ها، فروشگاه‌های ژاپن و انگلیس مورد حمله دزدها گرفتند و ۴۴۳ گوشی آی‌فون به سرقت رفتند! در شهر اوزاکا، از سه فروشگاه دزدی شد و ۱۹۱ گوشی آی‌فون ۵ دزدیده شد، در لندن هم ۲۵۲ آی‌فون ۵ سرقت شد.

 
 این هم نشان دیگری از محبوبیت آی‌فون!
 
- آی‌فون ۵، مستعد خراش است؟
گفته می‌شود که بدنه آلومینومی جدید آی‌فون، در برابر صدمات ناشی از افتادن گوشی نسبت به نسخه‌های قبلی مقاوم‌تر است، اما تعدادی از خریداران گوشی در شبکه‌های اجتماعی و فوروم‌ها شاکی شده‌اند که در گوشی‌شان در نزدیکی مناطق نزدیک به آنتن گوشی و محل اتصال صفحه نمایش به بدنه گوشی، خراش‌هایی مشاهده کرده‌اند. بیشتر موارد را خریداران مدل مشکی گوشی، گزارش کرده‌اند.
 
در عکس زیر خریدار برای آزمایش مقاومت گوشی به خراش، با کلید و سیم کارت، روی بدنه گوشی کشیده و دیده که به سادگی گوشی خراش برمی‌دارد:
 
 
- کیبورد Emoji را در iOS 6 فعال کنید: اگر آی‌دیوایس خودتان را به iOS 6 ارتفا دهید و اگر از ایموجی‌ها یا همان آیکون‌های جالبی که می‌شود در حین چت و ارسال پیامک به نوشته‌ها اضافه کرد، خوشتان می‌آید، این نوید را به شما می‌دهم که تعداد زیادی آیکون جدید به این کیبورد اضافه شده است. اگر قبلا این کیبورد را فعال نکرده‌اید با رفتن به این مسیر فعالش کنید:
 
General -> Keyboard -> Keyboards -> Add New Keyboard
 
 
 و بالاخره عکس‌های اختصاصی «یک پزشک» از یک اپل استور در «بورلی هیلز»: این عکس‌ها را فدیک اشکواری برای ما ارسال کرده است، این عکس‌های در ۲۱ سپتامبر گرفته شده‌اند و همان طور که می‌بینید، هیچ شلوغی و صفی طولانی‌ای در کار نیست، به گفته آقای اشکواری، در همین فروشگاه سال پیش، تعداد افرادی که در صف ایستاده بودند، ۴ تا ۵ برابر بیشتر بود.


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار