خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان چهارمحال و بختیاری، در بیانیه ای، اقدام موهن ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس رسول مكرم اسلام؛ حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) را محكوم كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

در این بیانیه، آمده است: در حالی كه مسلمانان و آزادی خواهان جهان، هنوز داغ اهانت به معجزه بزرگ پیامبر و كشتار بی رحمانه مسلمانان در عراق، افغانستان، بحرین، پاكستان، سوریه و فلسطین را بر دل دارند، شاهد گستاخی دیگر عوامل آمریكای جنایتكار و رژیم صهیونیستی، به ساحت پیامبر مكرم اسلام (صلی الله و علیه و آله) هستند.

این بیانیه می افزاید: بدون شک، این گونه اقدامات در راستای پروژه اسلام ستیزی و ایجاد شكاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی انجام گرفته كه گواهی آشكار، بر ترس استكبار جهانی از موج گسترده بیداری اسلامی در منطقه و مبین درماندگی آنها در برابر منطق به حق اسلام است.

در ادامه این بیانه، آمده است: خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان چهارمحال و بختیاری، با محكومیت این حركت غیرانسانی و عرض تسلیت به محضر ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام عظمای ولایت، نفرت و انزجار خود را نسبت به این حركت، اعلام و از حضور مردم مسلمان و همیشه در صحنه در راهپیمایی روز جمعه، در محكومیت اهانت به ساحت رسول مكرم اسلام (ص) تقدیر می كند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.