اقدام مجمع فعالان مجازی در راستای تشویق مسلمانان به تحریم سرویس هاي اينترنتي گوگل و يوتيوب، پاسخی دندان شکن به توهين کنندگان به مقدسات است.

 به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ در چند روز گذشته شاهد بی احترامی کسانی بودیم که خود را مدعی آزادی ادیان و دموکراسی جهانی می دانند و در این راستا از سرویس تصویری شرکت گوگل استفاده کرده اند. سرویسی که محبوبیت خود را از اعتماد مردم به خود به دست آورده است. توهین به مقدسات مسلمانان عملی ناپسند ونابخشودنی است که باید به آن پاسخی محکم داد.
دکتر کمال محامد پور در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اقدام مجمع فعالان مجازی در راستای تشویق مسلمانان به تحریم سرویس جستجو و تصویری گوگل را پاسخی دندان شکن دانست  و گفت: باید به گوگل نشان داد بخش عمده ای از کاربرانش اعتقادشان برایشان بسیار مهم است و آن را با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنند.
دبير ستاد توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري همچنین در ادامه افزود : "این گونه اقدام ها ضرر جبران ناپذیری را به این شرکت وارد کرده است، ضرر های مالی که باعث کاهش ارزش سهام این شرکت در بازار جهانی شده و مهم تر از آن از دست دادن محبوبیت این شرکت است. به عبارتی دیگر پس از این اقدام ناپسندِ گوگل کاربران دیگر مانند سابق به آن اعتماد ندارند".
استاد دانشگاه خواجه نصیر در انتها گفت : " این اقدام گوگل تنها نشان داد که این سرویس به طور مستقیم زیر سلطه ی ابر قدرت هاست و بدون اجازه و تایید آنها هیچ کاری نمی کند و دانشجویان و محققان مسلمان باید نشان به دهند که به چنین سرویسی وابسته نیستند "./ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار