معاونت سازمان رفاه و خدمات اجتماعی گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات ما معرفی نشدن کمپ ترک اعتیاد اجباری از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

رضا جایگیری در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ ستاد مبارزه با مواد مخدر متولی معرفی کمپ ترک اعتیاد است و باید معتادان جمع آوری شده از سطح خیابان را به آنها تحویل دهیم.
وی با اشاره به اینکه تا کنون کمپی را در اختیار شهرداری قرار نداده است افزود: ستاد مواد مخدر هنوز کمپی را در اختیار شهرداری قرار نداده و ما مجبوریم تمامی آسیب دیدگان اجتماعی اعم از بی خانمان ها، متکدیان، معلولان و ستادین را در یک مرکز نگهداری کنیم.
جایگیری با بیان این که سعی شده تا معتادان را از دیگر افراد در گرمخانه ها تفکیک کنند خاطر نشان کرد: اما برای معتادین جمع آوری شده هیچ گونه خدمات درمانی انجام نمی شود و تنها از این افراد نگهداری می شود.
معاون سازمان رفاه و خدمات اجتماعی گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر تا کنون دلیل قانع کننده ای مبنی بر عدم معرفی کمپ های ترک اعتیاد عنوان نکرده است.
وی تصریح کرد: هزینه درمان معتادین از مهم ترین مسائلی است که ستاد مبارزه با مواد  مخدر سعی دارد تا هزینه ایی را از شهرداری دریافت کند اما این اعتبار برای ما تعریف نشده و هیچ گونه وظیفه ایی در قبال این نداریم.
جایگیری در ادامه به افزایش 20 درصدی گشت های در آغاز فصل پاییز اشاره کرد و افزود: تعداد این گشت ها در روزهای مختلف در مناطق 22 گانه متفاوت است./ل
برچسب ها: معتاد ، کمپ ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار