رئیس اداره برنامه‌ریزی، طراحی و ساختار سازمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استان اردبیل از نظر اجرای برنامه‌های طرح مهر جزو استان‌های برتر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ رضا فرضی در حاشیه بازدید از مدارس استان اردبیل که همزمان با آغاز سال تحصیلی انجام شد افزود: در بازدید دو روزه از مناطق 19 گانه آموزش و پرورش استان اردبیل ارزیابی مثبتی از وضعیت طرح مهر در این استان داشتیم به طوری که می‌توان گفت اردبیل پیشتاز اجرای این طرح است.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش از دو ماه قبل در رابطه با تهیه بخشنامه طرح مهر اقدامات اساسی را انجام داده و هم اینک 32 اکیپ در سراسر کشور از 28 شهریور تا دوم مهر ماموریت‌ یافته‌اند از 716 منطقه آموزش و پرورش در کشور بازدید کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی، طراحی و ساختار سازمانی وزارت آموزش و پرورش افزود: طبق ماموریتی که در استان اردبیل داشتیم این استان هیچ مشکلی در اجرای طرح مهر ندارد به طوری که در بازدیدی که به صورت نمونه از 51 مدرسه سطح استان داشتیم هیچ مشکلی مشاهده نشد.

وی یکی از نقاط برجسته آموزش و پرورش استان را تهیه برنامه تمام مدارس پیش از آغاز سال تحصیلی عنوان کرد و گفت: این بدین معناست که معلمان ما از اولین روز ورود به مدارس با یک برنامه منسجم در کلاس حاضر می‌شوند و ما کمترین سردرگمی را در برنامه کلاس‌ها شاهد نمی شویم.

فرضی در ادامه افزود: 100 درصد مدارس استان اردبیل زیر پوشش طرح مهر قرار گرفته و با تشکیل کمیته‌های پنجگانه این طرح کارها به نحو احسنت در اردبیل اجرایی می‌شود./س 

برچسب ها: اردبیل ، پیشتاز ، اجرای ، طرح ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.