قائم مقام وزیرو امورمجلس وزارت بهداشت و درمان گفت : اکیپهای بهداشتی و درمانی درتمامی روستاهای زلزله زده حضوری فعال و مستمر دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محسن پور در بازدید از مناطق زلزله زده افزود :از استقرار اکیپهای درمانی و بهداشتی و حضور دوره ای پزشکان متخصص در روستاهای زلزله زده خبر داد و افزود: وزارت بهداشت و درمان تمامی تمهیدات و پیش بینی های لازم را برای اجرای هرچه بهتر این طرح فراهم کرده است.

وی گفت: این وزارتخانه با بهره گیری از پزشکان و کارشناسان و امکانات و تجهیزات دانشگاههای علوم پزشکی اردبیل ، آذربایجانشرقی و غربی تلاش دارد تا دغدغه بهداشتی و درمانی زلزله زدگان با اقدام شایسته و خدمات مطلوب به این عزیزان مرتفع گردد.

وی گفت : پیش بینی ها و تدارکات لازم با تشکیل ستادهای معین در وزارت بهداشت و درمان جهت پشتیبانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و تامین نیازهای درمانی این مناطق صورت گرفته است.

قائم مقام وزیروامورمجلس وزارت بهداشت ودرمان در خصوص بیمارستانهای اهر و هریس گفت :متاسفانه خسارت قابل توجهی به این دو بیمارستان وارد شده که متاسفانه با توجه به عدم نظارت کافی صورت گرفته که پیگیر قضیه هستیم تا با عوامل و دست اندرکاران این امر برخورد جدی صورت بگیرد.

در این بازدید اعضای کمیسیون بهداشت ودرمان ، مسئولین وزارت بهداشت و درمان از مناطق زلزله زده اهر و هریس و ورزقان بازدیدکردند./س

برچسب ها: اکیپ ، زلزله ، فعال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.