صاحبان کار و سرمایه در اراضی اشغالی، با اظهار نگرانی از پیامدهای اقدام نظامی علیه ایران، پیش بینی کردند که در صورت ورود رژیم اشغالگر به این جنگ، این رژیم با بحران اقتصادی گسترده ای مواجه خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،  گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی تأکید کرد: "اظهارات برخی مسؤولان در خصوص اقدام نظامی علیه ایران، سرمایه داران اسرائیلی را به دلیل پیامدهای اقتصادی این اقدام، نگران کرده است .. تولید کنندگان و مشتریان آنها در خارج از اسرائیل، در خصوص متوقف شدن روند تبادل تجاری بشدت نگرانند".

"یعقوب روزنبرگ" رئیس شرکت صهیونیستی "اچ دی الکترونیکا" در این خصوص به تلویزیون این رژیم گفت: "در صورتی که هزاران موشک ما را هدف قرار دهد، کالاهای مورد نیاز چگونه تأمین می شود؟ و سرنوشت مشتریان دائمی ما چه خواهد شد؟".

وی افزود: "شماری از مشتریان ما با شنیدن اخباری درباره جنگ، اسرائیل را ترک کردند که در نتیجه آن میلیونها دلار متضرر شدم".

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: "شماری از شرکتهای اسرائیلی توافقنامه‌های همکاری با کارخانه هایی در خارج اسرائیل امضا کرده اند تا در صورت وقوع جنگ، کارخانه‌ها و کارگران به این مراکز منتقل می شوند".

"یعقوب روزنبرگ" درباره این ادعا گفت: "عملی شدن چنین ادعاهایی غیر ممکن است".

"دانی کورن" مدیر کل شرکت "اونیت" نیز در این باره به تلویزیون رژیم اشغالگر گفت: "چگونه می توان همه کارمندان و کارگران خود را به خارج منتقل کنیم؛ این اقدام غیر ممکن است".

وی افزود: "این نظریه غیر قابل اجرا می باشد".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار