در آستانه میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت کاروان زیارتی کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد با عنوان " کاروان پیاده مشتاقان علی بن موسی الرضا(ع) شهرستان سرخس "با پای پیاده عازم حرم مطهر رضوی می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، ابوذرجمهر سیستانی نژاد، سرپرست کاروان اعزامی کارکنان پالایشگاه خانگیران در این خصوص گفت: در آستانه ميلاد ثامن الائمه(ع) كاروان 300 نفره ای متشكل از اقشار مختلف مردم شهرستان سرخس و جمعی از کارکنان این پالایشگاه با پای پياده به سمت حرم رضوی حركت خواهند كرد.

سیستانی نژاد با اعلام این خبر افزود: امسال بیستمین سال متوالی است که کارکنان این پالایشگاه در آستانه میلاد امام رضا(ع) جهت پایبوسی مضجع منور رضوی با پای پیاده به مشهد اعزام می شوند.

وی با بیان این که کار پشتیبانی و تدارکات این کاروان توسط پالایشگاه پیش بینی می شود تصریح کرد: مشتاقان حور در این کاروان از دیگر ادارات سطح شهرستان سرخس پذیرش می شوند.

سرپرست کاروان اعزامی کارکنان پالایشگاه خانگیران به حرم مطهر رضوی حرکت کاروان را از شهرستان سرخس به سمت مشهد را چهارم مهرماه جاری عنوان و خاط نشان کرد: مشتاقان علی بن موسی الرضا(ع) شهرستان سرخس در آستانه میلاد این امام همام مسیر 200 کلیومتری سرخس تا مشهد را با پای پیاده طی خواهند نمود. /س
برچسب ها: حرکت ، پیاده ، پالایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.