تیم ملی ووشو جوانان کشورمان در چهارمین دوره رقابت های جوانان جهان در ماکائو با کسب 4 مدال طلا ، 3 نقره و 5 برنز به عنوان نایب قهرمانی در بخش ساندا دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران :در چهارمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان که از 29شهریور ماه در ماکائو آغاز شده بود. تیم چین به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم ملی جوانان کشورمان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم روسیه در جایگاه سوم ایستاد.
شایان ذکر است:سپیده شاکریان در بخش تالو دختران و در رده سنی 12 تا 15 سال در فرم نن گون (مدال طلا)- در فرم نن دائو (مدال نقره) – در فرم نان چوان (مدال برنز)، زهره شهپری در وزن 60- کیلوگرم ساندای بانوان (مدال طلا) و هانیه رجبی در بخش تالو رده سنی 15 تا 18 سال در فرم گون شو (مدال برنز) ودر بخش تالوی پسران نیز سهیل محمودی در بخش تالو رده سنی 9 تا 12 سال در فرم جین شو (مدال نقره) مهدی مختار پور در بخش تالو رده سنی 12 تا 15 سال در فرم چیانگ شو(مدال برنز)رابه خود اختصاص دادند.
گفتنی است:در بخش ساندای مردان جواد قزلسفلو در وزن 65- کیلوگرم (مدال طلا)، سهیل خدرویسی در وزن 80-کیلوگرم (مدال طلا)، امیر نجفی پور در وزن 52- کیلوگرم (مدال نقره) جواد کرمی در وزن 70- کیلوگرم ساندای مردان (مدال برنز) و در بانوان سارا حجتی در وزن 52-کیلوگرم (مدال برنز) را کسب کردند./ق
برچسب ها: ساندا ، ووشو ، قهرمان ، ماکائو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار