همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس نخستین یادواره شهدای پایگاه بسیج مسجد مالک اشتر در منطقه 10 با حضور شهردار این منطقه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،ایثارگران و شهروندان برگزار شد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 10 ، در این مراسم معنوی فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس گفت : حماسه سازی شهدا و ایثارگران در زمان جنگ تحمیلی موجب شد تا ما در رفاه و آسایش در کنار یکدیگر زندگی کنیم و در این راستا بزرگداشت یاد و نام شهدا وظیفه شرعی و انقلابی تمام ملت است و پاسداشت آرمانهای متعالی امام راحل ، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، نشان دهنده پایبندی مسئولین به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .
 شهردار منطقه 10 ضمن قدردانی از خانواده های معظم شهدا تصریح کرد : شهدا مظهر شهامت، شجاعت و ایثارگران و خانواده آنها نیز مظهر صبر و استقامت هستند ویادواره شهدا بهانه ایست که با یادآوری جانفشانی ها و از خود گذشتگی های  شهدا به خودمان تلنگری بزنیم و بیشتر به یاد خدا و شهدا باشیم .
وی افزود :جهادی که درآن زمان داشتیم به پایان رسیده و هم اکنون زمان جهاد اکبر و مبارزه با نفس است تا در راهی که اولیا و اوصیا برای ما ترسیم کرده اند حرکت کنیم و به بیراهه نرویم و فراموش نکنیم که این جانفشانی و رشادت شهدا و مقاومت و استواری خانواده ایثارگران بود که موجبات تثبیت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده است .
عظیمی گفت : شهدا رفتند که به ما بیاموزند بین حق و باطل تمیز قائل شویم و بدانیم از کجا آمده ایم و به کجا می رویم وچگونه عمل کنیم تا در این دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم .
در ادامه این برنامه حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد شهسواری از آزادگان 8 سال دفاع مقدس ضمن ایراد سخنرانی پیرامون مقام و منزلت شهدا ، تکریم پدران و مادران شهدا و نقش شهدا در بیداری اسلامی جهان معاصر ، در ارتباط با دوران دفاع مقدس و زمان اسارت خاطراتی را بیان کرد ./ف
برچسب ها: یادواره ، شهدا ، پایگاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار