مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: گروه موسیقی آنامیس میناب موفق به کسب مقام اول چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت در کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس حجت الاسلام علی مریدی زاده گفت: موسیقی هرمزگان یکی از پرافتخارترین بخشهای هنری استان است که از ظرفیتهای بسیار بالایی در انتقال و گسترش فرهنگ و هنر هرمزگان برخوردار است.

وی افزود: موسیقی هنر اول هرمزگانی هاست که در تمامی بخشهای زندگی مردم این خطه از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و به شیوه ها و سبک های مختلف نواخته می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد: هنوز گروه های مختلف موسیقی هرمزگان در جشنواره های ملی و بین المللی باعث گسترش فرهنگ هرمزگان و آشنایی عموم مردم با سنتها، آیینها و رسوم مختلف شده است.

مریدی زاده اضافه کرد: گروه موسیقی آنامیس میناب با حضور 11 نوازنده 27 الی 31 شهریور در چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت در کرمانشاه حضور یافتند و موفق به کسب مقام اول در بخش موسیقی نواحی شدند.

وی از حرکت ارزشی گروه موسیقی هرمزگان در جشنواره موسیقی مقاومت در محکوم کردن هتک حرمت به پیامبر اعظیم الشأن اسلام(ص)، افزود: گروه موسیقی آنامیس در هنگام اجرا با شال های سیاه بر روی صحنه حضر یافتند و هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند که مورد استقبال تمام مخاطبان قرار گرفت.

چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس 27 الی 31 شهریور با حضور 19 گروه مختلف از سراسر کشور در دو بخش موسیقی نواحی و موسیقی ایرانی در کرمانشاه برگزار شد./س./.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.