مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: 380 واحد مسكونی در19 روستای شهرستان اهر از مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی توسط کمیته امداد اردبیل بازسازی می شود.

بهروز زلالی امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: استان اردبیل به عنوان استان معین استان آذربایجان شرقی جهت بازسازی مناطق زلزله زده انتخاب شده و در این جهت 380 واحد مسكونی مددجویان زلزله زده این منطقه توسط كمیته امداد اردبیل بازسازی می شود.

وی گفت: 180 واحد از این تعداد باید امسال اتمام و تحویل داده شود و 200 واحد بعدی از سهمیه مقرر در فازهای بعدی بازسازی می شود.

زلالی با اشاره به تسهیلات اعطایی به مددجویان زلزله زده اهر افزود: 125 میلیون ریال وام ساخت مسكن ،15 میلیون ریال در قالب وام كارگشایی ،20 میلیون ریال كمك بلاعوض و 20 میلیون ریال نیز از سوی كمیته امداد به مددجویان زلزله زده اهر جهت ساخت مسكن اعطا شده است.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با بیان اینكه واحدهای احداثی ، حداكثر 60 متر مربع است ، گفت: تلاش می شود ساخت واحدهای مسكونی برای مددجویان زلزله زده اهر با رقم اختصاص یافته 180 میلیون ریالی در موعد مقرر به اتمام برسد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.