وضعیت تیم ذوب‌آهن بحرانی‌تر از آنی است که با بردهای یک در میان بتواند از خطر سقوط رهایی پیدا کند و باید تا زمانی که فرصت جبران از دست نرفته، برای این تیم فکری کرد.





به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته نهم لیگ برتر فوتبال با یک باخت دیگر برای تیم ذوب آهن همراه بود و تیم اصفهانی در مصاف با تیم قعرنشین مس کرمان با یک گل شکست خورد تا  رده هفدهم را با یک پله صعود اجباری در اختیار داشته باشد.

ذوبی‌ها از نه دیدار گذشته با تنها دو برد و شش شکست شش امتیازی بوده و در حال حاضر به عنوان کاندیدای اصلی سقوط محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه قرار است سال آینده مسابقات لیگ برتر با حضور 16 تیم برگزار شود، در لیگ دوازدهم چهار و نیم تیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند و این مسئله کار ذوبی‌ها را برای بقا در لیگ دشوارتر از حد انتظار می‌کند.

تیم ذوب‌آهن در فاصله‌ای که تا پایان نیم فصل نخست باقی مانده است، باید شرایط خود را برای ادامه مسابقات بهبود ببخشد و مدیران باشگاه لازم است به فکر شوک دادن مثبت به تیم باشند زیرا در نیم فصل دوم وضعیت به مراتب دشوارتر شده و تمام امتیازاتی که ذوبی‌ها در نیم فصل نخست از دست داده‌اند، به ضررشان می‌شود.

تغییر بر روی نیمکت یکی از شوک‌هایی است که مدیران باشگاه می‌توانند به طور جدی به آن فکر کنند اما این شوک در صورتی می‌تواند نتیجه مثبتی در پی داشته باشد که به موقع عمل شده و گزینه‌ای انتخاب شود که توانایی جمع کردن تیم را داشته باشد نه اینکه مسیر سقوط را هموارتر کند.

سقوط به دسته پایین‌تر بیش‌تر از آنی که مدیران ذوبی تصور کنند به این تیم نزدیک است و اگر باز هم دست روی دست بگذارند و اقدام مثبتی را صورت ندهند، فوتبال اصفهان سال‌ها حسرت امروز را می‌خورد./ج1

برچسب ها: اصفهان ، ذوب آهن ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.