سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: هر هفته تعدادی از ملی پوشان خود را نداریم و تا جام جهانی مجبوریم این وضعیت را تحمل کنیم.

 علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به عقیده من بازیکنان ایرانی چندان حرفه ای نیستند. تیم میثاق را دست کم گرفتیم و به جای انجام بازی معمولی به یک تساوی بی ارزش چهار به چهار قناعت کردیم. پیش از شروع بازی و در رختکن احساس کردم که بازیکنانم در روز طلایی خود هستند و با دست کم گرفتن حریف یکی از نتایج بد تیم رقم خواهد خورد.

 افضل با اشاره به بازی های ملی نیز گفت: تیم ملی برای ما همیشه دارای ارجحیت بوده اما هر هفته ما تعدادی از بازیکنان ملی پوشمان را نداریم و با دو جلسه تمرین راهی مسابقات می شویم. با این وضعیت دیگر کنار آمده ایم و تا جام جهانی انتظاری جز این نداریم.

 سرمربی گیتی پسند با اشاره به اینکه فصل گذشته گیتی پسند بهترین خط دفاعی لیگ را داشت اما این فصل یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ را دارد افزود: برای حل این مشکل باید بیشتر کار کنم تا تیمم در هر بازی این تعداد گل دریافت نکند. وی در خصوص بازی حسین حسینی نیز گفت: این دروازه بان تا زمانیکه گل اول را نخوردبسیار خوب عمل می کند اما اگر گل اول را دریافت کند دیگر تمرکز خود را از دست خواهد داد و نمی تواند به بازی بازگردد، امیدوارم حسینی در روندی که در پیش گرفته تجدید نظر کند و آینده خود را به خطر نیندازد./با
برچسب ها: فوتسال ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار