تیم ژیمناستیک بانوان زنجان، اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور توانست در پایان این رقابت‌ها عنوان سومی را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان وبه نقل از روابط عمومی تربیت بدنی زنجان،مسابقات ژیمناستیک قهرمانی نوجوانان کشور با حضور 21 تیم در بخش بانوان به میزبانی فارس برگزار شد که طی آن تیم‌ها در دو دسته با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم بانوان زنجان با تیم‌های مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، آذربایجان‌غربی، خوزستان، گلستان، کیش، همدان، خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی و قم هم‌گروه شد.

برای تیم ژیمناستیک بانوان زنجان در این دوره از رقابت‌ها یلدا میناخانی، نادیا فتحعلی‌بیگلو، سمیه تاران و مهسا عالمی به میدان رفتند که یلدا میناخانی در بخش زمینی و پارالل، مهسا عالمی در پرش خرک به مرحله فینال صعود کردند، هرچند در فینال نتوانستند به نتیجه انفرادی دست یابند.

در بخش تیمی این رقابت‌ها زنجان در دسته 2 پس از کرمان و همدان به مقام سومی رسید و در دسته یک نیز تیم‌های تهران، البرز و قزوین به ترتیب اول تا سوم شدند که تیم‌های دسته یک متشکل از استان‌های قزوین، البرز، کردستان، اصفهان، گیلان، آذربایجان‌شرقی، مازندران، فارس و تهران بود./س

برچسب ها: سوم ، ژیمناستیک ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.