از 14 چهره قرآني برتر استان هاي خراسان رضوي، شمالي، جنوبي و گلستان با حضور استاندار خراسان رضوي تقدير شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي محمود صلاحي در اين مراسم اظهار داشت: قرآن كريم معجزه ماندگار پيامبر اكرم (ص) و پشتوانه اصلي انقلاب اسلامي است.

صلاحی با اشاره به حركت انقلاب اسلامي ايران در مسير تعاليم قرآني اظهار داشت: اين امر اصلي ترين دليل گرايش آزادي خواهان دنيا به مشي ايران در عرصه داخلي و بين الملل و الگو برداري خيزش هاي اسلامي منطقه از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران محسوب مي شود.

وی همچنين در خصوص اهانت ايادي كفر به نبي مكرم اسلام (ص) گفت: احساس ضعف و ناتواني آنان در قبال بيداري اسلامي و وحدت روزافزون امت اسلامي مهمترين دليل اهانت به مقدسات مسلمانان است.

استاندار خراسان رضوی تاكيد كرد: مسلمانان بايستي ضمن حفظ اتحاد و انسجام شان اين ترفندها را خنثي و از آن به عنوان فرصتي براي معرفي بيشتر شخصيت پيامبر اكرم(ص) استفاده كنند.

صلاحی تصریح کرد: يكي از موثرترين راه ها براي مقابله با اقدام جاهلانه دشمنان، توسعه فعاليت هاي قرآني و نشر سيره نبوي ست.

وي با اشاره به گام هاي برداشته در خراسان رضوي براي تحقق اين هدف گفت: هم اكنون بيش از 700 مدرسه قرآني با هدف تربيت حافظان، عالمان و عاملان به قرآن كريم راه اندازي شده است.

استاندار خراسان رضوی در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به تاكيدات مكرر مقام معظم رهبري بر توسعه علمي كشور خاطر نشان كرد: اهتمام مردم و مسوولان به عملي شدن اين مسئله موجب موفقيت ايران و اعتراف مجامع علمي به قرار داشتن كشورمان در زمره 16 كشور نخست توليد كننده علم در دنيا شده است./س

 
برچسب ها: تجلیل ، چهره ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.