مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قزوین گفت: دوره‌های آموزش شهروندی با هدف آموزش علوم باغبانی و تشویق بانوان به انس با فضای سبز و گیاهان آپارتمانی در بوستان بانوان این شهر برگزار می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  سیدمهدی کاظمی اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز در راستای برنامه‌های آموزش شهروندی و تحکیم ارتباط با شهروندان، کلاس‌های متنوع باغبانی و فضای سبز شهری را در برنامه آموزشی دارد.

وی افزود: در نظر داریم با تشویق و ترغیب بانوان شهر به فراگیری علوم باغبانی و فضای سبز شهری، بحث آموزش شهروندی را در بین خانواده‌ها ترویج کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قزوین بیان کرد: کلاس‌های آموزشی آشنایی با گیاهان موجود در فضای سبز شهر قزوین، آشنایی با درختان و درختچه‌های زینتی، آفات و امراض گیاهان زینتی و آپارتمانی، تکثیر گیاهان آپارتمانی، گیاهان دارویی و معطر و کاربرد آن در فضای سبز، آشنایی با گل‌های پیازی، هرس و آرایش گیاهان در فضای سبز، بام باغچه‌های سبز و آشنایی با گل‌های فصلی از جمله برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده برای این دوره است.

کاظمی عنوان کرد: همشهریان برای ثبت نام می‌توانند به دفتر مدیریت بوستان نرگس (بانوان) مراجعه و یا از طریق شماره تماس 2227006 و 2228048 واحد آموزش سازمان اقدام کنند./ج1

برچسب ها: قزوین ، پارکها ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.