همزمان با هفته دفاع مقدس و در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحیملی، نمایشگاه یادیاران در محله های شهرداری منطقه دو تهران برپا می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه دو ، "عابد ملکی" شهردار این منطقه با تاکید بر اینکه حفظ یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در رئوس فعالیت های دستگاهها باید قرار گیرد افزود: شهرداری منطقه دو تهران نیز در این خصوص برنامه های مختلفی را در هفته دفاع مقدس و گروههای مختلف منطقه اجرایی می کند.
وی به برگزاری همایش تجلیل از خانواده های شهدای سطح منطقه دو تهران اشاره و خاطر نشان کرد: بازدید از خانواده های شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدا از جمله برنامه های شهرداری منطقه دو در هفته دفاع مقدس است. 
شهردار منطقه دو تهران به غبار روبی گلزار شهدا و گلباران آن اشاره کرد و گفت: برگزاری تورهای گردشگری ویژه دانش آموزان نیز در هفته دفاع مقدس دیده شده تا به بازدید از باغ موزه دفاع مقدس بپردازند. 
به گفته ملکی، یادواره شهدای دفاع مقدس هر یک از محله های شهرداری منطقه دو نیز از سوی مدیریت محله برگزار و در آن از خانواده های معزز شهدا تقدیر می شود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار