ورزشکار خراسانی عضو تیم ملی ژیمناستیک اظهار امیدواری کرد: با توجه به تمرینات مستمر انجام شده به همراه تیم ملی شاخصین ژیمناستیک ایران عازم رقابت های آسیایی کشور چین شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حمید میرشکاری گفت: اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هفته گذشته در شهرستان قائمشهر برگزار شد و ادامه این اردوها در روزهای 5 تا 15 مهرماه امسال در تهران پیگیری می شود.

میر شکاری افزود: در این اردو با برگزاری مسابقه انتخابی، تیم نهایی و اصلی اعزامی به مسابقات آسیایی چین مشخص می شود.

وی در مورد شرایط جسمی خود در حال حاضر اظهارکرد: طی دو سه روز گذشته دچار آسیب دیدگی در ناحیه مچ دست شدم که امیدوارم تا اردوی بعدی بهبود یابم.

ورزشکار خراسانی عضو تیم ملی ژیمناستیک بیان کرد: برنامه تمرینی را در زمان های غیر از اردوی تیم ملی به صورت شخصی زیر نظر حسین قریشی مربی خراسان رضوی سابق تیم ملی ژیمناستیک جوانان در محل سالن استاد یزداد مجموعه ورزشی سجاد مشهد دنبال می کنم.

میرشکاری کمبود امکانات از مشکلات عمده ورزش ژیمناستیک استان عنوان کرد و گفت: وسایل تخصصی همچون پارالل، پیش تخته و تشک های ایمنی موجود مطابق با استانداردهای روز نیست.

وی خواستار حمایت مسوولان ورزش خراسان رضوی از ورزش ژیمناستیک شد و گفت: ورزشکاران این رشته ورزشی استعداد بالایی به منظور ارائه توانمندی های خود دارند بنابراین در صورت مهیا بودن شرایط مطلوب، پیشرفت بیشتری خواهند کرد.

 

گفتنی است حمید میرشکاری قهرمانی مسابقات ژیمناستیک قهرمانی کشور در سال 86 و 88 همچنین مقام نخست در وسیله پارالل و مقام دوم وسیله زمینی در مسابقات المپیاد ایرانیان در شهر یزد در سال 87 را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

وی همچنین مفتخر به کسب مقام سوم تیمی برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک کشور در مسابقات آسیایی 2010 جوانان در کشور ژاپن می باشد. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.