تفاهم نامه ای بین مرکز منطقه ای ISC و دانشگاه علوم انتظامی ناجا همچنین تفاهم نامه ی چاپ نشریات دانشگاه علوم انتظامی صورت گرفت.

جعفر مهراد، رئیس پایگاه استنادی علوم ایران و جهان اسلام (ISC) در گفتگو با خبرنگاران دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: در روز اول مهر سال 91 تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشي میان ISC و دانشگاه علوم انتظامی ناجا منعقد شد.

وی افزود: محبی، معاون پژوهشی دانشگاه علوم انتظامی و سرهنگ جوانمردی رئیس دفتر مطالعات و تحقیقات نیروی انتظامی فارس از فعالیت های این مرکز منطقه ای قدردانی و ابراز خوشحالی از امضای تفاهم نامه با ISC را اعلام کردند.

مهراد به توانمندی های موجود در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و متخصصان آن پرداخت و تصریح کرد: نظر به تغییرات عمیقی که در این رشته صورت گرفته می توان به جهت میان رشته ای بودن تحصیلات در دانشگاه علوم انتظامی، برخی از دوره های این رشته را در دانشگاه علوم انتظامی تأسیس کرد.

وی تصریح کرد: محبی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم انتظامی تأسیس یک نظام ویژه در خصوص عملکرد پژوهش دانشگاه های پلیس در سطح جهان را پیشنهاد  نمود که البته مورد تأیید قرار گرفت.

مهراد خاطر نشان کرد:‌ همچنین در پایان این نشست تفاهم نامه مربوط به چاپ نشریات دانشگاه علوم انتظامی توسط مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و ISC به امضای دکتر عصار رسید. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار