هیلاری کیلینتون:آمریکا با نظر کنگره ملی، سازمان مجاهدینخلق را که تنها سازمان تروریستی خاورمیانه است که تاکنون خلع سلاح شده را از لیست گروهای تروریستی خارج خواهد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، کنگره آمریکا سعی دارد مجاهدین خلق را از لیست تروریستی خارج کند.سازمانی که در طول حیات 48 ساله خود بیش از بیست هزار نفر را در سرار دنیابه قتل رسانده است.سازمان مجاهدین خلق ایران و یا به تعبیر معمار کبیر انقلاب ،منافقین، شاخه جوانان نهضت آزادی بود ،که با ایدئولوژی ناقص اسلامی مارکسیستی شروع به فعالیت کرد.سازمان امنیت و اطلاعات شاه موفق شد تا در سال 1354 این سازمان را از درون از بین ببرد همچنین  تعداد معدودی از شخصیت های وفادار به اسلام نیز توسط گروهک پیکار منشعب شده از سازمان حذف فیزیکی شدند.

در این بین تنها شخصیتی که در زندان برای رهبری آماده بود مسعود رجویبود که با لو دادن تمام اعضای تاثیر گذار مانع از اعدام خود شد ،رهبری این گروهک را بر عهده گرفت و موسی خیابانی نیز وی را همراهی کرد.

در خاطرات یکی از یاران نزدیک امام خمینی(ره) آمده است که تنها گروهی را که امام (ره) در دوران تبعید خود(نجف) به حضور نپذیرفت همین مجاهدین بودند و بعد از خواندن جزوه شناخت و چند کتاب دیگر فرمودند: دیگر به مجاهدین خلق کمک مالی و معنوی در راستای انقلاب نشود زیرا اینها مسلمان نیستند.
بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این گروه، نفاق مارکسیستی و درک ناقص خود را از اسلام مخفی کردند و طی نامه ای به امام خمینی (ره)ایشان را مجاهد اعظم خوانند.اما به محض اینکه مشاهده کردند در جمهوری اسلامی جایی برای آنها نیست،به سرعت آهنگ جدایی سر دادند.

 

متن نامه مسعود رجوی به امام خمینی(ره):

 

 

30 خرداد سال 1360 شروعی بر پایان این گروه منافقان بود .حمله صدهزار "میلیشیا" به مراکز دولتی همراه بود با خلع ابوالحسن بنی صدر از ریاست جمهوری. رجوی سرکرده منافقین از ایران گریخت و موسی خیابانی که هشت ماه تهران و دیگر شهرها را نا امن کرده بود دستگیر شد.

سال 1365در حالی که ایران در پیکاری نابرابر عراق بود مسعود رجوی وارد بغداد شد دست دوستی به صدام حسین داد.پادگانی در اختیار وی و گروهکش قرار گرفت که بعدا به اشرف نام نهاده شد.این گروه در سال 1368با پشتابانی توپ خانه ارتش عراق وارد خاک ایران شدند که به دست دلاورمردان سپاه ، ارتش و بسیج از بین رفته و با خفت به پادگان خود بازگشتند .پس از سقوط صدام و ورود آمریکایی ها این گروه خلع سلاح شدند.

بعد گیرودارهای مختلف این گروهک، با تصمیم دولت قانونی عراق و همکاری سازمان ملل متحد عراضی مردم عراق را تخلیه کرده و در آینده نزدیک کشور عراق را ترک می کنند. دولت آمریکا با بیرون آوردن این گروهک از لیست تروریستی خیانت بزرگی به بشریت خواهد کرد.
برخی جنایات این گروهک:
.شهادت آیت‌الله سیداسدالله مدنی؛ امام جمعه تبریز به همراه ۱۷ تن از مردم در تاریخ ۲۰شهریور۱۳۶۰ توسط منافق مجید نیکو؛

 

. شهید کچویی، رئیس زندان اوین در تاریخ ۸تیر۱۳۶۰ توسط منافق کاظم افجه‌ای؛
. شهید آیت‌الله هاشمی‌نژاد در مشهد در تاریخ ۷مهر۱۳۶۰ توسط منافق هادی علویان؛
. آیت‌الله دستغیب امام جمعه شیراز به همراه ۱۲ تن از مردم در تاریخ ۳۰آذرماه۱۳۶۰ توسط منافق گوهر ادب‌آواز؛
. مرحوم آیت‌الله احسان‌بخش امام جمعه رشت(ناموفق) در تاریخ ۲۶فروردین۱۳۶۱ توسط منافق علی پورابراهیمی؛
. شهید آیت‌الله صدوقی امام جمعه یزد در تاریخ ۱۱تیر۱۳۶۱ توسط منافق محمدرضا ابراهیم‌زاده؛
. شهید آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی امام جمعه کرمانشاه در تاریخ ۲۳مهر۱۳۶۱ توسط منافق محمدحسین خداکرمی؛
. به شهادت رساندن مردم تهران در تاریخ ۴بهمن۱۳۸۰ توسط منافق آرام گفتاری؛
. درگیری با عشایر در منطقه تختگاه اسلام‌آباد در تاریخ ۲۴فروردین۱۳۸۰ توسط لادن بادیانی و فهمیه صادقی.

حمله عملیات فروغ جاویدان مرداد 1367(عملیات مرصاد)
ترور اسدالله لاجوردی دادستان پیشین ایران و رئیس سازمان زندانها

برچسب ها: منافقین ، آمریکا ، تاریخچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار