نواف الموسوی:

در دفاع از رسول الله(ص) هرگز عقب نشيني نمي کنيم

نماینده پارلمان لبنان از جنبش حزب الله لبنان امروز تاکید کرد: در دفاع از رسول الله(ص) هرگز عقب نشینی نمی کنیم.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه  العالم، نواف الموسوی امروز شنبه در سخنرانی خود در میان تظاهرکنندگان لبنانی در شهر بنت جبیل که علیه فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) برگزار شود، گفت: تظاهرات کنونی لبنانی ها در حمایت از ارزش های الهی و مقدسات انبیای الهی است. حضور لبنانی ها در این تظاهرات در حمایت از رسول اعظم(ص) در شهر بنت جبیل یک معنای دیگری دارد و آن این است که از رسول اعظم(ص) در شهری دفاع می کنیم که آمریکا و اسرائیل را خوار و ذلیل کردیم.

بنابراین، زمانی که از دولت آمریکا می خواهیم پخش این فیلم را متوقف کند به خوبی می داند که افرادی که با مشت های گره کرده و با صدای بلند فریاد می زنند لبیک یا رسول الله(ص) همان کسانی هستند که به آمریکا و دشمن صهیونیستی در سال 2006 طعم تلخ شکست را چشاندند و این مردم حاضرند در هر مناسبت و نبرد دیگری چنین خواری و ذلتی را بر آمریکا تحمیل کند.

ما در بنت جبیلی تظاهرات کردیم که موشک های آمریکا نتوانست در اراده و مقاومت پولادین مردم این شهر خللی ایجاد کند. جهان استکبار که اسرائیل را تا بن دندان مسلح کرده بود و همه نوع حمایت های سیاسی و دیپلماتیک خود را در اختیار این رژیم قرار دارد در این شهر خوار و ذلیل شد. یک نظامی اسرائیلی نتوانست وارد این منطقه مبارک شود که از این مکان می گوییم لبیک یا رسول الله(ص) .

وی در ادامه افزود: حضور ما در این تظاهرات تنها برای محکوم کردن یک فیلم زشت نیست بلکه حمله برنامه ریزی شده و منظم با حمایت آمریکا علیه مقدسات اسلامی و ملت های مقاوم و آزاده ای است که به آمریکا نه می گویند. آمریکا می خواهد دیگر کشورها به ویژه ملت های مقاوم برده این کشور باشند. آنچه که رخ داده تنها یک اقدام زشت یک گروه نیست بلکه سیاستی آمریکایی است که می خواهد دیگر کشورهای غربی از آن پیروی کنند. دیروز کاخ سفید با رئیس جمهور فرانسه تماس گرفت که مقامات این کشور اجازه ندهند دستگاه قضایی فرانسه مانع از ادامه انتشار کاریکاتور زشت علیه رسول اعظم(ص) نشوند. تلاش هایی برای متوقف شدن انتشار این کاریکاتورها در این نشریه فرانسوی وجود داشت ولی کاخ سفید اصرار کرد که این توهین ها ادامه داشته باشد که این توهین ها شیوه تعامل آمریکا با مسلمانان است.

نواف الموسوی تاکید کرد: ما همان طور که به در دست داشتن سلاح مقاومت افتخار می کنیم به دفاع از رسول الله (ص) نیز به خود می بالیم. متاسفانه سکوت برخی از کشورهای عربی و اسلامی در واکنش نشان دادن به این فیلم قابل قبول نیست در صورتی که در این فیلم یکی از شاهان،حکام، رئیس جمهور یا مقامی از کشورهای اسلامی توهین می کرد، آیا این رژیم ها به صدور بیانیه اکتفا می کردند یا این که روابط خود را قطع کردند یا سفیر خود را فرامی خواندند و قراردادهای همکاری های خود را متوقف می کردند.

شما که قرار است در روز قیامت با رسول الله(ص) دیدار کنید با چه رویی می توانید به ایشان بنگرید. آمریکا به شیوه های مختلف می خواهد این قیام و تظاهرات گسترده مردمی را با شیوه های گوناگون متوقف کند. همه مسلمانان در این زمان مسئولیت دارند. کسانی که امروز در دفاع از عزت وکرامت رسول الله (ص) سکوت می کنند در آینده انتظار نداشته باشند عزت و شرف کشورهای اسلامی، مسئولان و مردم آن محترم شمرده شود.

بنابراین قبل از این که از رسول الله (ص) دفاع کنید از عزت و کرامت خود دفاع کنید و به این سکوت پایان دهید.

وی افزود: در این مراسم بزرگ خطاب به رسول الله(ص) می گوییم اگر دشمنان تو تمام ذخایر طلا را به ما پیش کش کنند یا این که شدیدترین جنگ ها را بر ما تحمیل کنند هرگز در دفاع از تو دست برنمی داریم تا توهین کنندگان به عزت و کرامت تو از بین بروند. این مردان و زنان لبنانی در دفاع از دین رسول الله(ص) و مقاومت امتحان پس داده اند. ما که در دفاع از مقاومت و رهبر آن ارزشی برای جان و مال خود قائل نیستیم و می گوییم مال و جان ما فدای سید حسن نصرالله، در دفاع از رسول اعظم(ص) نیز می گوییم جان و مال ما فدای رسول الله(ص) و لبیک یا رسول الله(ص) .
ای مردم همان طور که به جهان درس مقاومت دادید، امروز با این تظاهرات به جهان درس دفاع از مقدسات و مقاومت در برابر حملات فرهنگی و سیاسی دادید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار