سالومه سیدنیا مجری تلویزیون ضدفرهنگی من وتو در تازه ترین کامنت خود در فضای مجازی [فیس بوک] بچه های محصل ایرانی را به الگو پذیری از سگ تشویق کرد؛

سالومه سیدنیا مجری تلویزیون ضدفرهنگی من وتو در تازه ترین کامنت خود در فضای مجازی [فیس بوک] بچه های محصل ایرانی را به الگو پذیری از سگ تشویق کرد؛ سالومه سیدنیا خطاب به بچه های محصل ایرانی نوشت: ساعت داره 9:30 می شه و وقت خواب بچه های که فردامدرسه دارن !»، گویا مجری تلویزیون من وتو فضای حاکم بر محل سکونت خود را با وضعیت خانواده های ایرانی اشتباه گرفته است.
 
 

 
گفتنی است نگهداری از سگ و قبول ان به عنوان عضوی از خانواده از جمله نمادهای فرهنگ غرب است، با توجه به شرایط زندگی در غرب و اینکه خیلی از شهروندان به سبب مضوعاتی نظیر طلاق،تجرد و ... آنها مجبور هستند در تنهایی خود به سگ پناه برده و با آن تنهایی خود را سپری کنند. این موضوع تا آنجا پیش می رود که خیلی از آنها بعد از مرگ خود برای سگ شان ارث تعیین می کنند!
 
 
تلاش دست اندرکاران تلویزیون من وتو در ترویج نگهداری از سگ با برنامه ای تحت عنوان «دنیای سگ ها» کلید خورد،در این برنامه راه و روش های نگهداری و مراقبت از سگ توضیح داده می شد.
منبع: ما هستیم
برچسب ها: من و تو ، مجری ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار