دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: افزایش فشارها و تحریم های غرب علیه کشورمان در راستای توقف بیداری اسلامی در منطقه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / دلاور صیامی ديروز در حاشیه سفر به اردبیل درنشست خبری با رسانه های گروهی استان با بیان اینکه الگوی بیداری اسلامی انقلاب و نظام اسلامی ایران است، گفت : غرب می خواهد با تحت فشار قرار دادن ایران بیداری اسلامی در منطقه و سایر کشورهای دنیا را متوقف کند.

وی ایجاد جنگ داخلی در سوریه و دخالت در لبنان و فلسطین را با این اهداف ارزیابی کرد و افزود: کشورهای سلطه گر برای تحت فشار قرار دادن کشورهای منطقه فشار بین المللی را علیه ایران به عنوان الگو افزایش داده تا موج بیداری را متوقف و سرکوب کند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت کشور با اشاره به نقشه شوم برخی کشورها در اجرای طرحهایی مانند اسلام دزدی و یا ترویج اسلام لائیک در کشورهای منطقه یادآور شد: باید در مقابل این ترفندها آگاه بود.

صیامی رشد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه خاورمیانه و حتی اروپایی، آمریکایی و کشورهای آزادی خواه دنیا و الگوبرداری از انقلاب تاثیرگذار ایران را نشان دهنده گرایش مردم جهان به اسلام و آزادی عنوان کرد.

وی قرآن سوزی، ساخت فیلمهای اهانت آمیز به پیامبر اعظم (ع) و... را نتیجه افزایش گرایش جهانی به اسلام دانست و گفت : اما آنها نتیجه عکس گرفته اند و همین عوامل باعث شده که بیشتر کشورهای دنیا به اسلام روی آورند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت کشور سنجش حساسیت و میزان واکنش کشورهای اسلامی و مسلمانان را از دیگر اهداف این اعمال شنیع عنوان کرد و با اشاره به واکنش مثبت و دامنه دار مسلمانان جهان به این اهانتها ادامه داد: نباید در مقابل این اهانتها و بی احترامی ها سکوت کردب/.

 
برچسب ها: بیداری ، اسلامی ، در ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.