در حالي که ذوب آهني ها قبل از بازي با مس کرمان در هفته نهم شارژ مالي شدند و مبلغي از قراردادهايشان را دريافت کردند اما آنها مقابل مس کرمان نتوانستند نتيجه خوبي را کسب کنند و اين بازي را واگذار کردند.

علي اکبر ابرقويي نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ما اعضاي هيات مديره درصدي از قرار داد بازيکنان را پرداخت کرديم و شرايط و امکانات خوبي در اختيارشان گذاشتيم اما آنها نتوانستند نتايج خوبي کسب کنند که بايد اين موضوع را بررسي کنيم.

ابرقويي نژاد در ادامه اظهار داشت: اعضاي هيات مديره جديد تازه دو، سه روز است که در باشگاه ذوب آهن مستقر شدند ما براي بررسي شرايط کلي باشگاه و عدم نتيجه گيري تيم قصد داريم که از کارشناسان خبره و متخصص استفاده کنيم تا آنها اشکالات عمده تيم را مشخص کنند و ما هم در جهت برطرف کردن مشکلات تيم تصميماتي را اتخاذ کنيم.

عضو هيات مديره ذوب آهن اصفهان در ادامه اظهار داشت: تيم ذوب آهن هم اکنون در شرايط و وضعيت بحاني قرار گرفته است به خاطر همين ما سريعتر سعي مي کنيم که تصميمات لازمه را بگيريم تا تيم از اين شرايط نامناسب خارج شود.

وي درباره احتمال برکناري کربکندي از تيم ذوب آهن گفت: همه اعضاي تيم در شکست مقصر هستند و ما اعضاي هيات مديره قرار است فردا تشکيل جلسه بدهيم تا بعد از بررسي عملکرد کل اعضاي تيم تصميمات لازمه را اتخاذ کنيم مطمئن باشيد که هرگونه تغيير و تحولات در باشگاه ذوب آهن براساس اصول علمي و کارشناسانه صورت مي گيرد.

ابرقويي نژاد بيان داشت: ذوب آهن يک تيم قديمي و ريشه دار در کشور است و ما هم سعي مي کنيم که با دقت ظرافت و سرعت شرايط نامناسب را به وضعيت ايده آل برگردانيم اعضاي هيات مديره تغيير و تحولات را در جهت رفع مشکلات و بازگرداندن سرمايه انجام مي دهند.

وي در خصوص مشکلات مالي باشگاه ذوب آهن گفت: امکانات ذوب آهن را هيچ باشگاهي ندارد اين باشگاه از لحاظ سخت افزاري و در اختيار داشتن نيروي انساني متخصص سرآمد همه تيم هاست ما اعضاي هيات مديره سعي مي کنيم با استفاده از سرمايه عظيم کارخانه ذوب آهن شرايط تيم را بهبود ببخشيم و با سياستگذاري مناسب و جذب اسپانسر در جهت رشد و ارتقاي ذوب آهن اقداماتي را انجام دهيم.

عضو هيات مديره ذوب آهن اصفهان گفت: برنامه کوتاه مدت اعضاي هيات مديره اين است که فعلا تيم را از شرايط بحراني خارج و به ثبات و تعادل برسانيم و بعد با سياستگذاري براي فصل بعد، تيم فوتبال ذوب آهن را در جايگاه اصلي اش قرار دهيم.

وي خاطر نشان کرد: جايگاه اصلي ذوب آهن قرار گرفتن در رده هجدهمي نيست به خاطر همين همه اعضاي هيات مديره با کمک گرفتن از کارشناسان خبره سعي مي کنند تا با يک برنامه ريزي درست در جهت کاهش مشکلات و معضلات تيم قدمي درست بردارند./مح

برچسب ها: هیات مدیره ، ذوب آهن ، مس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار